Kaikilla on menneisyydessään ihmisiä, joiden muisteleminen on kidutusta tai ainakin turhauttavaa. Mulla näitä sankareita on vähän liiankin kanssa, kuin jonona menneessä. Hyväksikäyttäjiä, jotka pummivat rahaa ja palveluksia, luuserimiehiä, petollisia ystäviä, ruikuttajia ja epäaitoja marisijoita. Toki itse kukin valittaa joskus elämästään, vaikka vain pikkuasioista. 

En ole itsekään täydellinen, vaan hyvinkin epätäydellinen, joskin olen mielestäni aito ollut aina. En siedä esittämistä tai periaatteiden hylkäämistä tahi muuttelua seuran mukaan. Jos tykkää esimerkiksi siitä vihatuimmasta henkilöstä, niin siitä voi tykätä kaikkien kuullen. Ei elämä ole sarja perseennuolentaa. Itse pidän mielipiteeni, sillä meillä jokaisella on oikeus olla omaa mieltämme, vaikka muut olisivat eri mieltä. Vapaa tahto ja vapaus olla sellainen kuin haluaa, se on ohjesääntö mun elämässä. 

Aion tässä blogissa tarkastella menneisyyttäni ja kun olen sen tehnyt, siirryn muihin asioihin. Olen ehkä tasapaksun tylsä persoona, mutta ainakin olen oma itseni. Olen kokenut paljon erilaisia asioita ja oppinut niistä - joskus sen kuuluisan kantapään kautta. 

Olen mittaani täynnä ihmisten valitusta ja nillitystä. Olkaa välillä iloisia ja onnellisia siitä mitä teillä on! Teillä on yksi elämä, joka tulisi käyttää mielekkäisiin asioihin eikä epämiellyttäviin. 

I'm done with this shit.